Valparna gottar sig!

Just nu ligger alla valparna och mamma Thyra i gräset och gottar sig och vilar ut efter dagens bus ute med mamma och alla leksaker, likaså busat med vår kisse Siimon!

De är nu avmaskade för 2:a gången och kloklippta 5 gånger!

Alla valparna är sååå underbara att jag helt enkelt inte kan bestämma mig för vilken jag kommer att behålla än....
Blir det "lilla skrynklan" som är lite mindre (4500gram) än de andra två, och som jag tror kommer att vara minst hela livet, är jättepussig och go med lite vita fläckar på sig
 
eller

ska vi ha den största (5225gram) som är lite mindre skrynklig och blir mörkare i färgen, lite lugnare i temperamentet, likt mamma.
 
eller

ska vi ha den minst skrynkliga och ljusaste i färgen (5200gram) med tydligast mörkast i ansiktet som också är allra mjukast och lugnast, som jag tror blir riktigt stor då tassar och ben är kraftiga.

?????????????
Shit vad svårt att välja!!!

Jag tror mig vara säker på att alla valparna kommer ha ett underbart temperament som vuxna.
De är otroligt charmiga och människoälskande både med barn och vuxna!
Vilket känns jättehärligt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi,kan tro det är svårt att välja =) ni kanske blir 4 hundsägare till slut ;)

2011-06-02 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0